piątek, 24 stycznia 2014

2.

Wreszcie w domu! Po zderzeniu z mrozem, jaki panuje na zewnątrz, nie marzyłam o niczym innym oprócz ramion mojego mężczyzny, ciepłej herbaty i wylegiwania w łóżku:)
Dziś czeka mnie jeszcze trening. Uwielbiam ćwiczyć. Staram się to robić regularnie, bo odczuwam nie tylko efekty wizualne, ale też wewnętrzne -zdecydowanie lepsze samopoczucie i mnóstwo endorfinek:) Póki co ćwiczę w domowym zaciszu, ale zamierzam ze swoim treningiem przenieść się na siłownię -nie ma to jednak jak profesjonalny sprzęt. Jak na razie jednak daję radę z hantelkami, treningami z różnych kanałów na youtube i własną wyobraźnią. Jak każdego dopada mnie czasem lenistwo i chęć rezygnacji, ale wtedy mega motywująco działa na mnie przeglądanie zdjęć z folderu 'inspiracje', które potajemnie sobie kolekcjonuję:) Ważę niespełna 50kg przy wzroście 165cm zatem dla mnie ćwiczenia to chęć wyrzeźbienia sobie sylwetki i lepszego samopoczucia. Dlatego zaraz wyskakuję spod kuszącej swoim ciepłem kołdry i biorę się 'za siebie'!
Jak wygląda Wasze dbanie o sylwetkę? Jest w Waszym życiu miejsce na sport? Macie swoje ulubione kanały na youtube? Czyje ćwiczenia najbardziej Was przekonują?
Więcej na temat mojego typowego treningu i zdjęcie mojej sylwetki -soon:)

Miłej nocy!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz